23948sdkhjf

KUKA visar upp ett stark team

Koncernen satsar på att presentera sitt nya team på mässan
De senaste 5 åren har KUKA Nordic AB aktivt visat marknaden sitt breda produktutbud av industrirobotar. Att KUKA kan leverera rätt produkt till rätt applikation är numera allmänt känt, så KUKA’s satsning på Elmia är därför inte produktorienterad i samma grad som på tidigare mässor.

Organisationsförändringar
Jacob Vierø, som är KUKA’ s nordiska försäljningschef förklarar att KUKA´s kraftiga volymökning på den svenska marknaden har inneburit att förändringar inom organisationen var ett måste.

-Vi är skyldiga våra partners och kunder största möjliga automationserfarenhet och nätvärkskunnande inom ett mycket brett automationsområde ifrån livsmedel till trä, plast, metall och kärnkraft. Med början i april 2012 presenter KUKA en ny tung svensk säljorganisation i Sverige och detta är en av monterns absoluta höjdpunkter, säger han i ett pressmeddelande.

KUKA planerar att inte bara fokusera på de självklara produkterna – KUKA’s robotar, utan på människorna bakom produkterna. Robotar i all ära, men människor är fortfarande människor och bör tilldelas den uppmärksamhet och det förtroende som de – absolut – förtjänar.


Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.062