23948sdkhjf

Kaeser Kompressorer storsatsar på service

Under hösten storsatsar Kaeser Kompressorer på service. Med kvalitetsstämpeln "Kaeser All Inclusive" sätter företaget en ny standard i kompressor-branschen.
Under hösten gör Kaeser Kompressorer en storsatsning på service. Tjänsterna har blivit ännu tydligare och utökats med flera erbjudanden. Utgångspunkten har varit att ge kunderna en trygghet med garanti på alla insatser och eliminering av alla "dolda" kostnader.

Med kvalitetsstämpeln "Kaeser All Inclusive" sätter företaget en ny standard i kompressor-branschen. Kunden erbjuds 3- och 5-åriga serviceavtal där allt ingår till en fast kostnad. Dessutom får kunden förlängd garanti på kompressorns vitalaste delar.

Lönsamt att renovera - till fast pris
Ett erbjudande i servicepaketet är "Kaeser Restoring", som innebär en genomgång och renovering av den befintliga anläggningen. Många gånger är det betydligt lönsammare för företaget, än att köpa nytt. Kaeser lämnar dessutom fem års garanti på hela renoveringen.

-Kunden ska känna sig trygg med att vi alltid föreslår den bästa lösningen. Och det är inte alltid att köpa en ny maskin, säger VD Torsten Granberg.

Servar alla märken på marknaden
Idag täcker Kaeser Kompressorer hela landet med mobila serviceteam. Alla servicekunder kan därför erbjudae 24-timmars jour. Teamen servar inte bara Kaesers kompressorer, utan alla typer av kompressorer som finns på marknaden.
I Kaesers serviceavtal ingår även energianalys av kundens anläggning. Analysen ger en tydlig bild av det faktiska behovet av tryckluft och visar hur man kan optimera användningen.

-I grunden handlar det om att göra kompressorn till en lönsam affär för kunden, säger VD Torsten Granberg.

Kaeser Kompressorer AB

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.063