Bra mix av mässbesökare ger affärer
– Mixen i våra kundmöten är både rolig och bra, säger Samuel Löfstrand, delägare Addema, till mässorganisationen Elmia i ett reportage.
Han förvånas över hur en kontakt kan utvecklas till en konkret affär långt efter att själva kundmötet på mässan faktiskt ägde rum.
– Ofta har vi fått kontakt flera månader efteråt och det har till och med hänt att vi blivit kontaktade två år efter att vi sågs på mässan, berättar Samuel.
Addema är en global leverantör av detaljer producerade genom additiv tillverkning. Med en helt ny maskinpark levererar de SLS-, SLA- och CJP-detaljer. De olika teknikerna är framtagna för att uppfylla olika ändamål och krav.
Produktionen sker i nybyggda lokaler. Företaget erbjuder prototyper och produktionsdetaljer i lågvolymsegmentet.
Addema är verksamma inom en rad olika segment varav industri, automotive, telekom, elektronik samt sjukvård är några.