23948sdkhjf

Framgångsrikt för RobotCenter

RobotCenters modell för serviceavtal på robotanläggningar har visat sig vara framgångsrikt.
Antalet serviceavtal ökar ständigt och kunderna ser fördelarna med att årligen få en översikt av sin anläggning samtidigt som de erhåller rabatter på alla övriga uppdrag. Servicen förebygger oförutsatta driftstopp samt ökar livslängden på anläggningen.

- En robot som står stilla kostar pengar för våra kunder så vi försöker alltid att på snabbaste sätt lösa våra kunders problem. Vi försöker alltid hålla konkurrenskraftiga priser på reservdelar och snabba och säkra leveranser, säger Per Henberg på Robotcenter Laxå AB i ett pressmeddelande.

- Vårt lager på reservdelar för omgående leverans ökar ständigt och vi satsar nu på att hålla ett större utbud av delar till alla generationer av ABB´s robotar, avslutar Henberg.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Tipsa en kollega

0.062